You are here

Beds/Baths

2 BR
2 BA
6 Guests
Age 18 and under.

Description

Make your escape to the Boardwalk Beach Resort! This 2 bedroom, 2 bathroom condo features an open concept floor plan with sparkling floor to ceiling windows. Every picture and piece of furniture adds to the interior’s classic nautical décor. There is plenty of living space with comfortable seating and multiple dining areas. A fully equipped kitchen with granite counter tops includes plenty of cookware and utensils for at home convenience during your stay. Relax outside on the private balcony 17 floors above rolling waves of the Gulf coast. This stylish beachfront condo will accommodate a total of 6 guests.

{{FREE ACTIVITIES FOR OUR GUEST!}}
Take advantage of our FREE activity provided to 1 adult per day on all 4 of our partners: Gulf World, Wonder Works, Island Time Sunset/Dolphin Cruises
and Beachfront Adventures, valued at $ 126.50 per day!

Condo Features

• Furnished Private Balcony
• Living area with Television, Sleeper Sofa and Balcony Access
• Master Bedroom with King Sized Bed, Television and Secluded Balcony Access
• Master bathroom with 2 sinks, Garden Tub, and Walk-In Shower
• 2nd Bedroom with 1 Full Sized Bed, Television and Secluded Bathroom Access
• Shared 2nd Bathroom with Bathtub / Shower Combination
• Washer and Dryer
• High speed Internet and Cable

Boardwalk Beach Resort is situated directly on the beach and offers a tremendous strip of private beach for guests to enjoy. This 22 story Gulf Front condominium is located in the heart of Panama City Beach. The resort is surrounded by restaurants, golf, nightlife, shopping and family attractions. In keeping with a sensational reputation, Boardwalk features an endless variety of amenities and extravagances to ensure an unforgettable visit. The hardest part is deciding what to take advantage of first!

Resort Features

• Beach and Water Sport Activities
• 16 Acres of Private Beach
• Beachfront Bar and Grill
• 2 Swimming Pools
• 2 Gulf Side Hot Tubs
• Interactive Children’s Splash Zone Pool Area
• Arcade / Game room
• Food Court open seasonally
• Covered Parking and Security Gated Access

*This resort requires the PRIMARY RENTER to be at least 25 years of age.
*All amenities and activities are subject to seasonal operation and may require additional fees.
*Prices subject to change based on availability and may vary for holidays and special events

Amenities

Living

  • Central Air
  • Air Conditioning
  • Ceiling Fans
  • Linens
  • Washer & Dryer
  • High Speed Internet

Outdoor

  • Balcony
  • Shared Pool
  • Beach

Geographic

  • On Beach

Availability

Key
#Night Available#Night Unavailable#Arrive Only#Depart Only
December 2017
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
January 2018
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
February 2018
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
 
March 2018
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
April 2018
SuMoTuWeThFrSa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
May 2018
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
June 2018
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
July 2018
SuMoTuWeThFrSa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
August 2018
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
September 2018
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
October 2018
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
November 2018
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
December 2018
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
January 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
February 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
 
March 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Rates

DatesNightlyWeeklyMonthly
12/10/17 - 12/15/17$121
11/25/17 - 12/15/17$844
12/17/17 - 12/31/17$105
12/16/17 - 12/31/17$732
01/01/18 - 02/28/18$115$802$1,200 - $1,418
01/07/18 - 02/28/18$115
03/01/18 - 03/31/18$335$2,342
04/01/18 - 05/04/18$165$1,152
05/05/18 - 05/24/18$165$1,152
05/27/18 - 06/01/18$335
05/25/18 - 06/01/18$2,342
06/02/18 - 06/15/18$1,572
06/16/18 - 06/28/18$2,062
06/29/18 - 07/06/18$2,048
07/07/18 - 08/03/18$2,342
08/04/18 - 08/18/18$1,292
08/19/18 - 08/30/18$163$1,138
08/31/18 - 09/04/18$335
09/05/18 - 09/22/18$165$1,152
09/09/18 - 09/20/18$165
09/23/18 - 10/26/18$155$1,082$4,470
10/27/18 - 11/04/18$205$1,432
11/05/18 - 11/17/18$123$858
11/11/18 - 11/15/18$123
11/18/18 - 11/26/18$143$998
11/27/18 - 12/15/18$123$858
12/02/18 - 12/13/18$123

Location

Get Directions

Reviews

Hire new cleaning staff

Reviewed on 2017-07-19 by Carmen H. of Enterprise, AL United States
Updated on 2017-08-25
Review of stay from 2017-07-01 to 2017-07-03
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The condo itself was nice. But when we went to go to sleep, the master bed was not clean. There was sand in the sheets and it appeared that the bed had been made without changing anything. We tried to change the sheets ourselves, but the spare sheets were not king. Also, the comforter had a dead bug stuck to it. So we had to sleep on ill fitting sheets with a blanket. I called the next morning to get them to come change the sheets, which they did but they did not bring a new comforter! They also left the dirty sheets and comforter in the middle of the floor in the master bedroom. That is the main reason why I am giving a bad review-if they had properly made the bed up and taken the dirty stuff out, then I would have been ok with it. As for the location-don't stay here if you want a quiet beach stay. It is very close to La Vela and is loud.
Manager response on 2017-07-19 - Response from Book That Condo
Thank you for taking the time to share your valuable review. The experiences you have described are not characteristic of the level of service our team members strive to provide, we apologize your stay was unsatisfactory.We are very concerned about your observations regarding the cleanliness of your rental unit. We understand the disappointment this must have caused. We are committed to offering the in best customer care while providing a well-maintained and comfortable atmosphere for all of our guests. I can promise you that the highest quality standards will be met in the future and your concerns will be investigated thoroughly. Please contact our office if you would be willing to give us a chance to turn your experience around. It would be such a pleasure to welcome you back with a special discount. We appreciate your business and hope to see you again soon!

Boardwalk condominiums 1703

Reviewed on 2017-06-11 by Unknown of Opelousas, LA United States
Updated on 2017-06-12
Review of stay from 2017-06-05 to 2017-06-09
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
This was a terrific experience. The staff was helpful and the condo was very clean. Perfect family environment, not too crowded,amd and the rules at the condo enforced by security. Check in was the only concern. We were given a window for check in, 4-6 pm. Driving from Louisiana with several children, timing our arrival to coincide with when the room would be ready was a huge concern. It worked out play for us because we called when we arrived at 4 and book that condo said it was ready. The only reason we may not use this company in the future was the check in window. Everything else was perfect.
Manager response on 2017-06-12 - Response from Book That Condo
Thank you so much for taking the time to review your reservation with Book That Condo. I'm so glad you enjoyed your stay at the Boardwalk Beach Resort! We are so happy your condo was ready right on time, we give ourselves this window to allow our inspectors to fix any issues that may have occurred during the last stay. We never want to make our guest wait, so we do our best not to make promises we can not make. Please call our office when you plan your return to the Emerald Coast. We would love to offer you a special discount for returning as our guest. Thank you again for your business and for sharing your experience. We hope to see you soon!

Enjoy my vacations

Reviewed on 2017-05-16 by Unknown of Roswell, GA United States
Updated on 2017-05-17
Review of stay from 2017-04-21 to 2017-04-23
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
I just loved it. The ocean view was so beautiful. The suite was perfect and didn't had no complaines. I would surely love to stay ahain in Book that Condo.
Manager response on 2017-05-17 - Response from Book That Condo
Thank you so much for taking the time to review your reservation with Book That Condo. I'm so glad you enjoyed your stay at the Boardwalk Beach Resort! Please call our office when you plan your return to the Emerald Coast. We would love to offer you a special discount for returning as our guest. Thank you again for your business and for sharing your experience. We hope to see you soon!

Board Walk Beach Ironman

Reviewed on 2016-11-14 by Darla T. of Burlington, Ontario Canada
Updated on 2016-11-14
Review of stay from 2016-11-02 to 2016-11-09
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Fantastic!!

Beach vacation

Reviewed on 2016-02-21 by Unknown of green bay, WI United States
Updated on 2016-02-21
Review of stay from 2016-02-12 to 2016-02-19
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
A commendations were great and looked like photographs of condo

Family Vaca

Reviewed on 2015-09-29 by Michelle C. of , United States
Updated on 2015-09-29
Review of stay from 2015-09-25 to 2015-09-27
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Great Unit we had two adults and three kids and it was perfect.

Easy Breezy!!

Reviewed on 2015-09-25 by Unknown of Naples, FL United States
Updated on 2015-09-25
Review of stay from 2015-09-05 to 2015-09-07
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The condo was very comfortable. The building itself is starting to show it's age. The pool, pool bar and beach were great. Check in and check out are very easy. Any questions we had, were quickly answered. The price was cheaper than a hotel. The location is within walking distance of bars and restaurants.

Awesome place!

Reviewed on 2015-08-08 by Kyle S. of Chicago, IL United States
Updated on 2015-08-08
Review of stay from 2015-07-31 to 2015-08-06
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
I've worked with Book That Condo for 3 years now and they're great. The check-in and check-out procedures are easy and both condos I've rented have been very nice. The Boardwalk is a great building in a great location. Highly recommended!

Stunning Gulf View

Reviewed on 2015-07-22 by Frankie T. of Holly Pond, AL United States
Updated on 2015-07-22
Review of stay from 2015-06-30 to 2015-07-05
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
it was very nice and clean

wonderful family experience!

Reviewed on 2015-07-15 by Christina D. of Montgomery, TX United States
Updated on 2015-07-15
Review of stay from 2015-07-05 to 2015-07-13
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We had a great time. We realized, once we left, that we left our crockpot on the counter. Is there any way to ship it?

Amazing Condo

Reviewed on 2015-06-12 by Meenakshi J. of Cumming, GA United States
Updated on 2015-06-12
Review of stay from 2015-05-22 to 2015-05-27
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
I stayed up there with my husband, parents and 2 year old. Having a young son I was very particular about the cleanliness of the condo and it exceeded my expectations. Very clean and cozy unit with a lovely view of the ocean. Their pool and kiddie pool is awesome. Loved our stay and will definitely go again!

Great for Ironman

Reviewed on 2014-11-17 by Unknown of Bossier City, La. United States
Updated on 2014-11-17
Review of stay from 2014-10-29 to 2014-11-03
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
stayed in this condo for Ironman Florida 2014 and the location was absolutely perfect. everything race related was within a few steps of our condo.
the condo itself was OK as it definitely showed signs of aging with stains on the carpet, cracks in the tile floor, and scuff marks on the wall. it was nothing fancy, but worked very well for us. I had trouble connecting to the WiFi, but a quick call to the main office and it was corrected. for anyone doing a future IM-FL I would recommend this condo.

Good experience

Reviewed on 2014-07-08 by Judy B. of Oxford, Ala United States
Updated on 2014-07-09
Review of stay from 2014-06-15 to 2014-06-21
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
I was pleased with the condo. Very clean. No frills. This is strictly a rental so no personal touches. Staff was great. Just call and they are there with whatever you need. Love staying at Boardwalk.
Manager response on 2014-07-09 - Response from Book That Condo
Hi Judy - Thanks so much for letting us know you enjoyed your time at Boardwalk, we really appreciate it. We look forward to having you stay with us on your next vacation to the beach, remember to let us know you're a Frequent Guest so we can offer you that discount. Warm Regards, Your Book That Condo Team

Excellent location!!

Reviewed on 2014-06-10 by Emily K. of Grayson, Louisiana United States
Updated on 2014-06-14
Review of stay from 2014-06-04 to 2014-06-08
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Loved the location of this resort and our view from our balcony was amazing. The unit we stayed in was ok. The furniture was very dingy looking and the walls had smudges all over like they had never been cleaned ever, but overall for the price and location I would definitely stay here again!
Manager response on 2014-06-14 - Response from Book That Condo
Hi Emily, You chose well when you decided to stay at Boardwalk Resort, it is beautiful and direct Gulf front so the views are amazing. We have addressed your concerns with that owner and it is being handled as we speak so we very much appreciate your input. When it's time to return let us know you're a Frequent Guest and we will offer you that discount. Warm Regards, Your Book That Condo Team