You are here

Beds/Baths

2 BR
2 BA
6 Guests
Age 18 and under.

Description

Majestic Beach 1307

This beautiful two bedroom, two bathroom condo is located on the 13th floor at the Majestic Beach Resort. Sparkling floor to ceiling windows and tasteful accent pieces compliment a distinguished style of classic colors and elegant high end furnishings. An ornate table for 4 completes the kitchen featuring a full range of appliances, cookware, and utensils. Additional seating is available at the breakfast bar or out on the private balcony. This elegant beachfront condo will accommodate as many as 6 guests. This condo offers FREE beach chairs services from March to October.

{{FREE ACTIVITIES FOR OUR GUEST!}}
Take advantage of our FREE activity provided to 1 adult per day on all 4 of our partners:Bay Point Golf, Wonder Works, Island Time Sunset/Dolphin Cruises
and Dave and Buster's, valued at $ 126.50 per day!

Condo Features

FREE BEACH CHAIR SERVICE!!

• Large private balcony furnished for dining
• Living area with flat screen television, sleeper sofa and balcony access
• Master Bedroom with king sized bed, flat screen television
• Spacious master bathroom with double sinks, walk in shower and Jacuzzi tub
• 2nd bedroom with queen sized bed, flat screen television and secluded access to the shared 2nd bathroom
• Washer and dryer
• High speed internet and Cable

Majestic Beach Resort offers one of the most extensive lists of amenities to be found on Panama City Beach. There are 5 swimming pools to choose from, 2 hot tubs and over 650 feet of private beach! Take advantage of Majestic Beach’s very own movie theater or visit the arcade for even more indoor fun! The central location of this property is conveniently situated within walking distance of many shops, restaurants and popular area attractions.

Resort Amenities

• Private Beach
• Beach Side Grill Area
• Tropical Pool Deck
• Poolside Bar and Grill
• 2 Outdoor Pools
• Outdoor Kiddie Pool
• 2 Heated Indoor Pools
• 2 Hot Tubs
• Arcade / Game Room
• Movie Theater with Stadium Seating
• Fitness Center**
• Sauna / Steam Room
• 2 Tennis Courts
• On site Market
• Attached Parking Garage
**$10 Per Day for Fitness Center Access

*This resort requires the PRIMARY RENTER to be at least 21 years of age.
*All amenities and activities are subject to seasonal operation and may require additional fees.
*Prices subject to change based on availability and may vary for holidays and special events

Amenities

Living

  • Central Air
  • Air Conditioning
  • Ceiling Fans
  • Linens
  • Washer & Dryer
  • High Speed Internet

Outdoor

  • Balcony
  • BBQ Grill
  • Outdoor Shower
  • Hot Tub
  • Shared Pool
  • Tennis
  • Beach
  • Outdoor Grill

Geographic

  • On Beach

Availability

Key
#Night Available#Night Unavailable#Arrive Only#Depart Only
October 2018
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
November 2018
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
December 2018
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
January 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
February 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
 
March 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
April 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
May 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
June 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
July 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
August 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
September 2019
SuMoTuWeThFrSa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
October 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
November 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
December 2019
SuMoTuWeThFrSa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
January 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Rates

DatesNightlyWeeklyMonthly
10/14/18 - 10/19/18$135
10/13/18 - 10/19/18$942
10/21/18 - 10/31/18$106
10/20/18 - 10/31/18$739
11/01/18 - 11/20/18$111$774
11/04/18 - 11/20/18$111
11/21/18 - 11/24/18$125
11/25/18 - 12/31/18$115$802$1,307 - $1,315
12/02/18 - 12/31/18$115
01/01/19 - 02/28/19$155$1,082$1,307
03/01/19 - 03/08/19$215$1,502
03/09/19 - 03/15/19$215$1,502
03/16/19 - 03/22/19$215$1,502
03/23/19 - 03/29/19$215$1,502
03/30/19 - 04/05/19$215$1,502
04/07/19 - 04/12/19$155
04/06/19 - 04/12/19$1,082
04/14/19 - 04/19/19$155
04/13/19 - 04/19/19$1,082
04/20/19 - 04/26/19$265$1,852
04/28/19 - 05/05/19$215
05/06/19 - 05/17/19$195
05/11/19 - 05/17/19$1,362
05/18/19 - 05/23/19$195
05/24/19 - 06/07/19$305
05/28/19 - 06/07/19$2,132
06/08/19 - 06/14/19$335$2,342
06/15/19 - 06/21/19$335$2,342
06/22/19 - 06/30/19$355$2,482
07/01/19 - 07/19/19$405
07/13/19 - 07/19/19$2,832
07/20/19 - 07/26/19$405$2,832
07/27/19 - 08/02/19$385$2,692
08/03/19 - 08/09/19$385$2,692
08/10/19 - 08/16/19$385$2,692
08/17/19 - 08/23/19$385$2,692
08/24/19 - 08/30/19$385$2,692

Location

Get Directions

Reviews

Wonderful

Reviewed on 2018-09-16 by Kimberly F. of Romeoville, IL United States
Updated on 2018-09-16
Review of stay from 2018-09-10 to 2018-09-14
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
It was very nice and we enjoyed the stay. We did not receive any wristbands and I called to report it at home away, they never sent us any. Thankfully we weren't asked by anyone.

I would definately stay here again.

Reviewed on 2018-08-05 by Joanna N. of Chattanooga , TN United States
Updated on 2018-08-07
Review of stay from 2018-07-29 to 2018-08-03
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Beautiful condo, beautiful beach. Would definitely stay here again. The condo was immaculate, beautifully decorated and had everything we needed. We did have some minor issues with parking and with the main television not working but the staff were very attentive and addressed issues in a very timely manner. Over all we had a wonderful time.
Manager response on 2018-08-07 - Response from Book That Condo
Thank you so much for sharing your experience, it make us so happy to read your kind words! We hope you keep us in mind when you are planning your return to the Gulf!

Beautiful vacation spot

Reviewed on 2018-07-19 by John M. of Acworth, GA United States
Updated on 2018-07-19
Review of stay from 2018-07-07 to 2018-07-14
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The condo was beautiful and clean, with comfy beds, spacious, well-appointed bathrooms, and a kitchen containing almost everything we needed for our stay. We liked the fact that it was behind a second door, too, because it added privacy and quiet. The building itself is very sturdy and noise-proof – we were never bothered by street noise or other tenants. And you can't beat the convenience of being right on the beach, within walking distance of multiple restaurants, and having multiple pools at your disposal! It's PCB, so it's crowded, but everyone we met was friendly and helpful, both other guests and building staff. (We had to call Book That Condo after hours for help with something, and they were courteous and friendly.) Literally our ONLY complaint was how infernally slow the elevators are, but even that created opportunities to bond with strangers, lol. Also, make sure you go in the correct tower; there are two, and it can get confusing from the 3rd-floor loading area (where you can pick up a luggage cart to bring your stuff inside).

All in all: beautiful condo, beautiful view from the deck, beautiful white sand, beautiful sparkling clear water. We'll definitely be back next year for another beautiful vacation!!
Manager response on 2018-07-19 - Response from Book That Condo
Hi John, we really enjoyed reading your review from your stay with Book That Condo at the Majestic Beach resort! We appreciate all of your kind words and we are looking forward to welcoming you back next year!!

Great condo, slow elevators and poor treatment

Reviewed on 2018-06-30 by Jeremy L. of SCOTTSBURG, IN United States
Updated on 2018-07-02
Review of stay from 2018-06-25 to 2018-06-28
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The condo was great. Up to date, great view, beds were good, beach and chairs were awesome. On-site bar and restaurant are great. For the not so good - elevators are slow. Sometimes it takes over 5 minutes for them to come, and there is zero air circulation in the waiting areas. Basic fans would make a huge difference in people’s morale while waiting. We had trouble finding our room because our instructions did not state which tower it was in. We actually went to the wrong room first and probably scared the person as we tried the door code several times. It took a phone call to the booking co to figure out where we were supposed to be. A day later, we got locked out of our room with our baby in the heat of the day since there is a lockable door before our room door. Again, took a phone call to figure out the door code for that one. Luckily we had a phone with us, if not it would have been tough. Finally - our last night there someone dinged our doorbell at 9:17pm over and over again, right after the baby fell asleep. She woke up, I answered the door to a very rude security guard who told me I needed to bring back the luggage cart, now. I understand I kept it too long (even though no time windows were mentioned when I picked it up), but seriously? 9pm and the rudeness? I should note he was an exception to the rule and all other security staff we encountered were very polite and did their job well.
All in all, we will not be returning and I cannot recommend this condo. If Book That Condo and majestic towers made a few changes it would turn the whole experience around.
Manager response on 2018-07-02 - Response from Book That Condo
Thank you for sharing your experience, we are so happy to read that you found your condo to be up to date. We are also happy to read that you enjoyed the amenities the resort provided. We apologize that the communication regarding codes and your room location was not correct or as informative as it could have been, we will look at ways to improve our communication for future guests. We apologize that you had a negative experience with the resort staff regarding the luggage cart, unfortunately, they do ask that luggage carts be returned down stairs when you are not using them. This ensures all guests have the opportunity to an easy check-in and check-out process. Thank you again for this review and for choosing Book That Condo. We hope that you give us a call when you are planning your return to the Gulf, we would love to welcome you back!

Summer Family Vacation

Reviewed on 2018-06-19 by Unknown of Waxahachie, TX United States
Updated on 2018-06-19
Review of stay from 2018-05-31 to 2018-06-03
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Very easy to deal with, room in great shape and great view. Beach chair service was a definite plus. Would definitely stay here again!
Manager response on 2018-06-19 - Response from Book That Condo
Thank you for sharing your experience with Book That Condo, we are so happy to read that you enjoyed your stay! Please, give us a call when you are planning your return to the Gulf!

Family vacation

Reviewed on 2018-05-17 by Unknown of Cleveland, GA United States
Updated on 2018-05-18
Review of stay from 2018-05-10 to 2018-05-13
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
This stay was just amazing! We didn't want to come home. The water in May is just beautiful! The condo was perfect! The only thing as a mom I worried about was the door. A higher lock so toddlers couldn't reach would be great! No reason not to pick here tho!
Manager response on 2018-05-18 - Response from Book That Condo
We are so happy to hear that you had such a great stay at Majestic Beach and found the condo to be perfect! Thank you for sharing your review with us and we hope to see you again soon!

Great time,great resort

Reviewed on 2017-12-18 by Donald S. of Greenville, KY United States
Updated on 2017-12-27
Review of stay from 2017-12-10 to 2017-12-16
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Terrific location,unit looked exactly like the photo.Staff courteous and friendly.Excellent amenities. The unit itself and the resort in general among the cleanest I have ever stayed in. will defin ately return.
Manager response on 2017-12-27 - Response from Book That Condo
Thank you for your kind words and for taking the time to write this review. We look forward to your return, just give us a call when you are planning you trip and we will give you a special discount for being a return guest.

Great place to stay

Reviewed on 2017-08-01 by Jane E. of East Ridge, TN United States
Updated on 2017-08-03
Review of stay from 2017-07-09 to 2017-07-16
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We had a wonderful vacation. The condo was very clean and booking was simple with no hassle. Check in was great. I was called and was able to check in as soon as the condo was cleaned.
Manager response on 2017-08-03 - Response from Book That Condo
Thank you so much for taking the time to write a review from your stay with Book That Condo- We are so glad you enjoyed your experience and will share your wonderful feedback with our team and know it will put a smile on their faces. Please give our office a call when you are ready to plan your next visit! We would love to offer you a special discount for returning as our guest.

Winter getaway in Panama City Beach 2017

Reviewed on 2017-03-08 by Unknown of Canton, IL United States
Updated on 2017-04-15
Review of stay from 2017-02-01 to 2017-03-06
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We really enjoyed our time spent in Panama City Beach , Florida this Feb.
The weather was beautiful , our condo in the Majestic Beach resort was
Very inviting & included wonderful views of the Gulf .

We always book through Book That Condo & their office staff sees to our
Every need .

We believe they are the best company for booking a vacation .
We look forward to going back again .

This resort was a wonderful place for our stay ,
Clean , heated indoor pool was a treat for our granddaughter .
This is where she learned to swim .

The Majestic resort also provides one of the best beaches in the area ,
Plenty of sea shells along the beach , hot tubs , several out door pools ,
Movie nights ,

Lovely ! We have stayed other places ,
but will be returning to the Majestic .

Our condo was very clean & provided everything we needed for our stay .
Our home away from home !!

We located a wonderful & affordable place to eat , 2 actually ,
The Shrimp Basket in the beach area & the Chow time in Panama City ,

We do wish we had been provided a free parking pass for our son ,
This would have been nice .
Thank you for a great experience . Daniel & Jeannie Overcash (:
Manager response on 2017-04-15 - Response from Book That Condo
Thank you so much for taking the time to review your reservation with Book That Condo. I'm so glad you enjoyed your stay at the Majestic Beach Resort! Please call our office when you plan your return to the Emerald Coast. We would love to offer you a special discount for returning as our guest. Thank you again for your business and for sharing your experience. We hope to see you soon!

Marvelous Vacation in October

Reviewed on 2016-10-25 by Carl H. of O'Fallon, IL United States
Updated on 2016-10-25
Review of stay from 2016-10-16 to 2016-10-22
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The weather was perfect and the condo lovely and clean and comfortable. The place looked like the pictures and was what we hoped to see. No additional service was required. :-) We would recommend this to anyone. Loved the Firefly restaurant with the she-crab soup being the best. Would advise anyone to avoid the week of thunder beach as the noise from the motorcycles did make sleep difficult the last two days of our time there.

Vacation

Reviewed on 2016-09-14 by Reba L. of Ringgold, GA United States
Updated on 2016-09-16
Review of stay from 2016-09-09 to 2016-09-12
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We rented Majestic 1307 very upscale. Later to find roaches which is no ones fault. I spoke to Amber and she was great and the lady over housekeeping was great to help us get moved immediately. The choices of rooms was not near as good as what we had n very disappointed in the upkeep of the other rooms. We are in Majestic 2104 and I would never stay at this place again. We're making do cause we don't like to complain but I'm not impressed with the rooms here. I would go to Aqua or Emerald. We stay twice a year n the person we rented from sold the condo so wanted to find one place nice and rent from the same ones all the time. The people at book it are awesome n very helpful. I would use this service but just do not like the rooms here other than 1307. This room has chairs busted bed repaired a lot couch sinks in on one end walls are nasty they need to do some changes before they rent this one out. I'm just not use to this. If y'all have Aqua or Emerald I will be glad to use this service again. Thanks the Lynn's.

Great experience

Reviewed on 2016-09-07 by Raluca V. of Maritta, GA United States
Updated on 2016-09-15
Review of stay from 2016-09-02 to 2016-09-05
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Great apartment, easy process, we will be back

Majestic stay

Reviewed on 2016-06-19 by Unknown of Seymour, TN United States
Updated on 2016-06-19
Review of stay from 2016-06-12 to 2016-06-17
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The condo was very clean and nice. Lots of space to move around easily. My only issue is how long it took to have the room cleaned. It was not ready until 6:30pm which was 7:30 for my time. If someone is required to check out by 10AM, I do not understand why it takes that long to clean a condo. When I spoke to the staff, they were not understanding of the frustration after traveling and missing a whole day at the beach because of the wait time.

family of 5

Reviewed on 2016-06-14 by Unknown of lawrenceville, GA United States
Updated on 2016-06-14
Review of stay from 2016-06-09 to 2016-06-12
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
we loved the condo, confortable, clean, really good experience with the booking company, kids loved the pool and the little convenience store with coffee and icecream in the lobby , and the beach steps away of course !!! we'll come back for sure.

Needed vacation

Reviewed on 2016-03-02 by Unknown of Goreville, IL United States
Updated on 2016-03-02
Review of stay from 2016-01-15 to 2016-02-27
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We loved the condo and location. The view was fabulous. My only complaint is that my husband had a very bad seizure the last week we were there. I called the front desk and left a message for some friends (the girl said she had heard about it and would deliver the message)I had given her our friends name, condo number and my condo number plus my cell number needless to say message was never delivered to our friends. Front desk needs some improvement, should have ask for security they were great. We were not supposed to leave until the 29th (Monday) I called book that condo on Friday and let them know we were leaving on Saturday so they could go ahead and clean condo. I told girl at book that condo we would be out by noon. Before 10:00am I was loading the car and my husband was in condo alone and cleaning people were trying to get into condo. Really wish people would get there messages where they need to go and get there message straight. Was very disappointed with front desk service and with book that condo for sending cleaning people out before we were even gone. The condo owner even called me after we got home to make sure my husband was alright. I was very please with the condo and the kindness of the owner. Just need to improve on message taking. I would stay at majestic towers again. Needed the long vacation and loved waking up to the beautiful view every morning.

Lovely Condo

Reviewed on 2015-07-24 by Unknown of Orlando, FL United States
Updated on 2015-07-24
Review of stay from 2015-07-18 to 2015-07-22
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The condo was very nice, the master bedroom and bathroom was perfect; bed comfortable, air nice and cool. The beach was beautiful with lots of activities for everyone.
There was the drawback of checking in; although we were given a code to our door and didn't have to go to the desk, getting our things to our condo was an absolute 3 hour nightmare. With hundreds of other families checking in at 4 pm, the elevators were backed up and hot, no air in elevators. I would recommend to anyone checking in to do so after 7 pm at night, otherwise the start to your vacation is going to be very unnerving!

Smith Vacation

Reviewed on 2015-07-19 by Terra S. of Quitman, AR United States
Updated on 2015-07-19
Review of stay from 2015-06-28 to 2015-07-03
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Very Positive and absolutly loved the condon! Easy access to the beach. Very beautiful beach and property. Secure parking area and easy access to stores close by for supplies.

Majestic Beach 1307

Reviewed on 2015-06-03 by Joe C. of GRAYSLAKE, IL United States
Updated on 2015-06-03
Review of stay from 2015-05-15 to 2015-05-18
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Very nice unit with amazing view and beach access. Great for our family of six Two adults 14 year old, 9 year old and 2 y/o twins. nicely furnished just missing some essential pans. I Will try to book this unit every time we visit PCB.

Spring Break 2015

Reviewed on 2015-04-13 by Angela K. of Jonesboro, GA United States
Updated on 2015-04-13
Review of stay from 2015-04-06 to 2015-04-10
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The weather was awesome and so was the condo!

Great Please and relaxing ,needs secure internet

Reviewed on 2015-03-04 by Enrique M. of Mc Gaheysville, VA United States
Updated on 2015-03-04
Review of stay from 2015-02-01 to 2015-03-01
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Excellent, the Condo was clean and nicely furnace. the view of the sunset was perfect.Excellent security on the building but I wish I could say the same from the WI-fi connections , it is NOT secure.. You have gone away from giving pass words to the residents ,so anyone can see your connections is like seeping with a door on the room open .. YOU SHOULD CHANGE THIS SYSTEM.

Summer Vacation at the Majestic 1307!

Reviewed on 2014-06-18 by Tracy M. of Flowery Branch, Georgia United States
Updated on 2014-06-18
Review of stay from 2014-06-08 to 2014-06-11
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
It was great staying at the Majestic 1307! Luv the decor and everything was immaculate.Wished we could of stayed longer...maybe next year! The price was great. Wished it included the chairs and umbrella in the price. I was alittle disappointed at the outdoor pools. Didn't think it accomodated the size of the condo complex for the two buildings, other than that it was great! I would like to suggest that they have a listed of recommended restaurants with menus and prices in the area. Was not familar with the area because we usually stay in Santa Rosa Beach. Met the condo owner for the next door 1308, very nice! Thanks for the great stay!

Satisfy customer

Reviewed on 2014-06-17 by Unknown of , United States
Updated on 2014-06-17
Review of stay from 2014-06-12 to 2014-06-15
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The condo was exactly as I expected it to be very relaxing and would definitely book it again in the future.

Liked the location, just an ok property

Reviewed on 2014-05-01 by Unknown of Saint Charlres, Missouri United States
Updated on 2014-05-08
Review of stay from 2014-04-23 to 2014-04-29
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Overall the condo is nice. Disappointed in the cleanliness. Considering renters are charged $115 for cleaning,I expected the furniture to be dusted and glass tables clean. The heavy Mediterranean furnishings in the bedroom proved detrimental.The heavy posts on the footboard managed to be objects of contention; painful matching bruises on both thighs as a souvenir of my stay. The WiFi is very unreliable. Instructions on connecting to network are not correct. Sundries not offered that we had in other condos. Noticed some cabinet doors ill fitting and MB bath exhaust fan makes so much noise it can "wake the dead"! Curious as to how often maintenance checks are done. All this aside the price was right for the time we spent in the condo.
Manager response on 2014-05-08 - Response from Book That Condo
Hi Linda and Ralph, We appreciate that you took the time to let us know about your experience at Majestic Beach. We have made all the corrections and your contacting us really helped so we thank you. We would look forward to the opportunity to host your next vacation at the beach. Consider yourself a Frequent Guest when you call and we'll get you that discount! Warm Regards, Your Book That Condo Team

Great Clean Condo!

Reviewed on 2014-04-17 by Unknown of Brandon, MS United States
Updated on 2014-04-24
Review of stay from 2014-04-10 to 2014-04-14
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Great Condo! Location and the property were great!
Manager response on 2014-04-24 - Response from Book That Condo
Hi Trudy, Your kind words are greatly appreciated. Majestic Beach is ALWAYS a winner with all our guests as it offers so much and every condo is Gulf front. We hope to see you in the near future if you have the opportunity, we'll make sure to give you our Frequent Guest discount on your next stay. Warm Regards, Your Book That Condo Team.

PCB Spring Break

Reviewed on 2014-04-16 by Unknown of McDonough, GA United States
Updated on 2014-04-24
Review of stay from 2014-04-05 to 2014-04-10
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Very nice condo. Great security on premises
Manager response on 2014-04-24 - Response from Book That Condo
Hi Kurt, Thank you for taking the time to let us know about your stay at Majestic Beach and with Book That Condo. This resort that offers everything for everyone and we always get great feedback on it! Let us know when you're ready to return and we'll make sure to give your our Frequent Guest discount. Warm Regards, Your Book That Condo Team

Excellent Condo

Reviewed on 2014-03-05 by Tom C. of Sundridge, Ontario United States
Updated on 2014-03-05
Review of stay from 2014-02-01 to 2014-03-01
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Great condo very clean & very comfortable with lots of room. Wonderful balcony with great views of the beach & amazing Emerald Coast water including awesome sunsets. Would go back in a heartbeat.
Manager response on 2014-03-05 - Response from Book That Condo
Hi Tom, Thank you so much for your wonderful comments. We appreciate your taking the time to let us know about your experience at the resort and with our team. Let us know when you're ready to book your next vacation and we will gladly give you a return guest discount! Thanks again, your Book That Condo team.

Absolutely beautiful!!!

Reviewed on 2013-08-15 by Claudia C. of Garland, Tx United States
Updated on 2013-08-15
Review of stay from 2013-08-04 to 2013-08-10
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We enjoyed our stayed her with my 2 kids. The view was absolutely beautiful to look at. It was very clean and nice condo. Everything was close by and easy to get to. Definitely recommend this place. We will be back again.

Great place to stay on your vacation with a beautiful view

Reviewed on 2013-07-31 by Josh H. of Indianapolis, Indiana United States
Updated on 2013-07-31
Review of stay from 2013-07-18 to 2013-07-20
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Had a great time. Place was clean, and very nice. Loved the view from the balcony.

Great place to stay in Panama City

Reviewed on 2013-07-29 by Unknown of signal mtn, TN United States
Updated on 2013-07-29
Review of stay from 2013-07-05 to 2013-07-13
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Beautifully decorated & very up to date. We had a great stay!

Great Vacation Getaway

Reviewed on 2013-07-12 by Unknown of Bowling Green, Kentucky United States
Updated on 2013-07-12
Review of stay from 2013-06-30 to 2013-07-05
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The unit, 1307, was wonderful. The furnishings and condition of the unit made it feel like a home away from home. The Majestic Beach staff were wonderful and courteous. I plan to visit again.

Great home away from home!

Reviewed on 2013-07-03 by Unknown of Bowling Green, Kentucky United States
Updated on 2013-07-03
Review of stay from 2013-06-09 to 2013-06-15
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The beautiful weather, beaches, great food, and amazing condo made our vacation fantastic! The condo was super clean and had all the luxuries that my husband and I like in a vacation rental. We would highly recommend this condo to anyone that is thinking about staying.

Great Condo!

Reviewed on 2013-06-14 by Unknown of Goodluttsville, Tenn United States
Updated on 2013-06-14
Review of stay from 2013-06-02 to 2013-06-09
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
I can’t say enough about this unit! This is the nicest condo we have ever stayed in. It is very well decorated and I wouldn’t change a thing. It truly looks better than the pictures. It has flat screen TV’s mounted on the walls in both bedrooms and in the living room. Each TV has a Blu-ray/DVD player with it. There was a stack of DVD’s in the living room to choose from and two DVD rental kiosks located downstairs in the lobby. The unit has a full size front load washer and dryer for doing laundry. The master bedroom has a king size bed in it and an attached bathroom that has a deep Jacuzzi tub and a separate all glass shower. The other bedroom has a door that leads to the hall bath, which makes it like having two master bedrooms. On the property there is a Starbucks and a Bar/Restaurant that is worth trying. This is a great location, you can see Wal-Mart from the front porch and Pineapple Willie’s from the back porch.

Awesome Condo for a Great Affordable Rate !!

Reviewed on 2013-05-21 by Gloria R. of Nashville, Tn United States
Updated on 2013-05-21
Review of stay from 2013-05-01 to 2013-05-05
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
This condo at Majestic Beach was beyond what we expected!! It was beautifully decorated, spacious, and stocked with everything we could have possibly needed! The folks that own this condo really put time and money into making this a great vacation spot! I did buy some cheap coasters while in Panama City because I didn't want us, or our friends that came by, to ruin the furniture if they placed a drinking glass or soda can on the furniture. I would suggest a clothes hamper for the closet in the master bath for dirty towels. I will HIGHLY recommend this condo to any of my friends!! Thanks for the wonderful experience!!