You are here

Beds/Baths

1 BR
2 BA
6 Guests
Age 18 and under.

Description

Located on the 8th floor of the Shores of Panama Resort, this luxurious 1 bedroom condo offers an incredible view of the Emerald Coast. The fully equipped kitchen features updated appliances, custom granite countertops and all of the essentials to create a comfortable home away from home. A dining table and breakfast bar allow plenty of seating for the entire group. This beautiful vacation home is meticulously decorated using stylish décor and comfortable high-end furnishings throughout. Furnished for dining, the large private balcony offers a breathtaking view of sprawling beaches while overlooking the massive lagoon style pool and courtyard. This luxurious beachfront retreat will comfortably accommodate as many as 6 guests.

{{FREE ACTIVITIES FOR OUR GUEST!}}
Take advantage of our FREE activity provided to 1 adult per day on all 4 of our partners: Gulf World, Wonder Works, Island Time Sunset/Dolphin Cruises
and Beachfront Adventures, valued at $ 126.50 per day!

Condo Features

• Furnished Private Balcony
• Living Area with Sleeper Sofa, Flat Screen Television and Balcony Access
• Master Bedroom with King Sized Bed and Flat Screen Television
• Master Bathroom with Bathtub / Shower Combination
• Bunk Area with Twin Sized Bunk Beds **
• Shared 2nd Bathroom with Bathtub / Shower Combination
• Washer and Dryer
• High Speed Internet and Cable
**Bunk Area Weight Limit 120 Pounds

The Shores of Panama Resort holds the distinction of being one of the most popular destinations on Panama City Beach. Every amenity you can dream of is within easy reach at this distinctive resort; from Kid’s Club activates to the Shores of Panama Spa, there is something for everyone. This resort features unsurpassed amenities, facilities and an incredible location. Perfectly situated at the corner of South Thomas Drive and Front Beach Road, discover several outstanding restaurants and plenty of family friendly attractions, all within walking distance!

Resort Amenities

• Private Beach Access
• Gorgeous Lagoon Style Gulf Side Swimming Pool with Fountains
• 2 Tiki Bars
• Large Pool Deck with Recreational Features
• Gulf Side Hot Tub
• Large Heated Indoor Swimming Pool and Hot Tub
• Health Center with Fitness Equipment
• Spa, Sauna, Massage Therapy and Steam Room
• Covered On-Site Parking Deck
• Free High Speed Internet Access

*This resort requires the PRIMARY RENTER to be at least 21 years of age.
*Prices subject to change based on availability and may vary for holidays and special events.

Amenities

Living

  • Washer & Dryer
  • High Speed Internet

Availability

Key
#Night Available#Night Unavailable#Arrive Only#Depart Only
December 2017
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
January 2018
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
February 2018
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
 
March 2018
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
April 2018
SuMoTuWeThFrSa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
May 2018
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
June 2018
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
July 2018
SuMoTuWeThFrSa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
August 2018
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
September 2018
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
October 2018
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
November 2018
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
December 2018
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
January 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
February 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
 
March 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Rates

DatesNightlyWeeklyMonthly
12/10/17 - 12/15/17$115
11/25/17 - 12/15/17$802
12/17/17 - 12/31/17$105
12/16/17 - 12/31/17$732
01/01/18 - 02/28/18$105$732$1,100 - $1,298
01/07/18 - 02/28/18$105
03/01/18 - 03/31/18$185$1,292
04/01/18 - 05/04/18$185$1,292
05/05/18 - 05/24/18$135$942
05/27/18 - 06/01/18$235
05/25/18 - 06/15/18$1,642
06/16/18 - 06/28/18$1,432
06/29/18 - 07/06/18$1,782
07/07/18 - 08/03/18$1,642
08/04/18 - 08/18/18$1,782
08/19/18 - 08/30/18$135$942
08/31/18 - 09/04/18$235
09/05/18 - 09/22/18$135$942
09/09/18 - 09/20/18$135
09/23/18 - 10/26/18$142$991$4,080
10/27/18 - 11/04/18$135$942
11/05/18 - 11/17/18$123$858
11/11/18 - 11/15/18$123
11/18/18 - 11/26/18$143$998
11/27/18 - 12/15/18$123$858
12/02/18 - 12/13/18$123

Location

Get Directions

Reviews

Great vaacation

Reviewed on 2017-08-08 by Unknown of Frisco, TX United States
Updated on 2017-08-25
Review of stay from 2017-07-31 to 2017-08-06
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Excellent place and great vacation. Loved the condo and loved everything!
Manager response on 2017-08-25 - Response from Book That Condo
Thank you so much for your review Gabriel! Give us a call when you plan your next trip to Panama City Beach, we would love to welcome you back with a special discount!

Keep looking.

Reviewed on 2017-06-12 by Maranda H. of Winchester, KY United States
Updated on 2017-06-12
Review of stay from 2017-06-03 to 2017-06-09
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The condo was not clean to our standards upon arrival, sand on the floor and our feet were in deed black. the resort elevators were terrible and we were only on the 8th floor. No pool chairs past 9am, very loud at night, and the beds were uncomfortable. Don't waste your money, choose another condo/resort. I ignored the prior reviews for this condo/resort and wished I wouldn't have. We will not be returning.
Manager response on 2017-06-12 - Response from Book That Condo
Thank you so much for taking the time to share your experience with Book That Condo. I am so disappointed to read that you did not your stay at the Shores of Panama. I am troubled by your observations regarding the cleanliness of your rental unit. I understand your disappointment and the inconvenience this must have caused. We are committed to offering the in best customer care while providing a well-maintained and comfortable atmosphere for all of our guests. I can promise you that the highest quality standards will be met in the future and your concerns will be looked into further. I do hope that you will let us know when you plan your return to the Emerald Coast. We would love to offer you a special discount for returning as our guest, we will do our best to find the perfect condo and resort for you!

Spring Break 2017

Reviewed on 2017-04-09 by Joshua H. of Roswell, Georgia United States
Updated on 2017-04-15
Review of stay from 2017-04-06 to 2017-04-07
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The place was OK. It seemed a little old and worn. Especially the couch and pull out bed. There were no sheets for the pull out bed and we went 2 nights without. The air conditioning did not work week and the temperature got up to over 80 degrees inside. The floors were dirty and we had to were shoes the entire time. The master bathroom toilet did not flush properly and the shower drains seemed to be clogged. There were kids screaming off the balcony all hours for the day and night. This upset our children. Everything else was fine and we had a good time. Not sure if we will choose this property again.
Manager response on 2017-04-15 - Response from Book That Condo
Thank you for taking the time to share your valuable review. The experiences you have described are not characteristic of the level of service our team members strive to provide, we apologize your stay was unsatisfactory. I am very concerned about your observations regarding the cleanliness of your rental unit. I understand the disappointment this must have caused. We are committed to offering the in best customer care while providing a well-maintained and comfortable atmosphere for all of our guests. I can promise you that the highest quality standards will be met in the future and your concerns will be investigated thoroughly. Please contact our office if you would be willing to give us a chance to turn your experience around. It would be such a pleasure to welcome you back with a special discount. We appreciate your business and hope to see you again soon!

Great Family Beach

Reviewed on 2016-10-18 by Marea H. of , United States
Updated on 2016-10-18
Review of stay from 2016-10-09 to 2016-10-16
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Rental was very nice - has a fantastic view of the gulf and beach, and the pool area. Probably the best view besides the end units! You may read some reviews where people say their feet were blackened from the floors - I think it's due to walking barefoot outdoors, and the balcony, which is hard to clean. Kitchen was OK. Master bed was comfortable, as were bunks. On suite master bath has no door for privacy. TV in the living room is old and fuzzy, and remote and DVD player did not work. Washing machine spit out a little water, and the dishwasher is loud, so run it during the day. Resort area is exactly that - it's like being at a resort, but carries a ~$30/day fee for the family to use the resort area. Bar and grill at poolside was great. Bring beach chairs - they charge $20+/day for them at the beach. All-in-all, would rent this unit again!

shores of panama

Reviewed on 2016-08-15 by Chris H. of Gadsden, Alabama United States
Updated on 2016-08-15
Review of stay from 2016-07-24 to 2016-07-29
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
the room was pleasant but the overall condition of the entire facility was very dirty the staff didn't go out of their way to assist and the atmosphere at night was extremely loud lots of screaming just not a great place for families I guess

Really nice, but cleaning staff needs to be taught how to clean.

Reviewed on 2016-07-03 by Piper B. of Lascasxas, Tn United States
Updated on 2016-07-03
Review of stay from 2016-06-26 to 2016-07-01
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We had a great time here, the room was beautifully decorated, had an amazing balcony, and very comfortable beds. Kitchen had all necessary supplies. However the tile floor which is throughout the condo needed a really good cleaning. Upon getting there you could feel sand before we even went to the beach, and was very dirty. Our feet was black every time we walked across it.

Had a blast!

Reviewed on 2016-06-13 by Unknown of Tulsa, OK United States
Updated on 2016-06-13
Review of stay from 2016-06-06 to 2016-06-10
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Our condo was clean and beautiful and had a million dollar view! Our two teenage girls had a blast and said it was their favorite place by far!

GREAT VIEW/ NASTY TILE

Reviewed on 2016-03-14 by Unknown of rockwall, TX United States
Updated on 2016-03-14
Review of stay from 2016-01-25 to 2016-02-26
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
VIEW EXCELLENT, NO CROUNDS BEING PRE- SEASON. ONLY NEGATIVE BEING WAS BAR WAS NOT OPEN AND NEAR BY RESRURANTS CLOSED. IF YOU WANT PEACE & QUIET FEB IS A GOOD TIME TO GO. THE CONDO ITSELF OFFERED FANTASTIC VIEWS, GREAT WASHER & DRIER. THE NEGATIVES WERE UNCOFORTTABLE COUCH FOR SITTING, NEEDS RECLINERS. THE TILE IS OLD NASTY & UNSEALED, NEEDS REPLACED & SEALED.

Unit 811

Reviewed on 2015-09-21 by Unknown of Jackson, TN United States
Updated on 2015-09-21
Review of stay from 2015-09-05 to 2015-09-12
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The condo was very dirty. I walked around without my shoes for about 30 min. when I arrived and my feet were completely black. The shower curtain in the master bath had mold on it and the shower would not drain the water, I would be standing ankle deep in water by the time I was done. There were holes in the wall in the second bath. The chair on the balcony was broken. I also had to pay $183 amenity fee just to use the pool. I have stayed in Panama City numerous times and this was by far the worst unit I have ever stayed in and I will not be staying at shores of panama again. The whole property in General was not very nice. The pool was full of trash.

Shores of Panama 811

Reviewed on 2015-08-16 by Michael K. of Cartersville, GA United States
Updated on 2015-08-16
Review of stay from 2015-08-10 to 2015-08-14
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The room was very nice, the staff from book that condo were great. Only thing I didnt like was the hotel staff.

Nice unit very noisy

Reviewed on 2015-07-22 by Unknown of Grosse tete, La United States
Updated on 2015-07-22
Review of stay from 2015-07-15 to 2015-07-20
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Loved the unit . But very loud at night. Pools very crowded with no chairs available and not very clean. Also the owner needs to adjust cost to include the thirty plus dollar amenity fee. Maybe include rental chairs on the beach. Noticed many people had coupons for the chairs and not had to pay $45 a day to rent. Louisiana people like to cook.. Bigger pots in the unit would be nice...

Great way to book

Reviewed on 2015-07-18 by Unknown of Vacherie, LA United States
Updated on 2015-07-18
Review of stay from 2015-06-23 to 2015-06-28
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Stay was great easy check in easy check out no problems

Very Clean But Not Quiet

Reviewed on 2015-07-07 by Unknown of Jennings, LA United States
Updated on 2015-07-07
Review of stay from 2015-06-16 to 2015-06-21
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Condo was very clean and exactly as described. Beds were comfortable and we had plenty of space. Our only problem was there was not much of a selection of pots to cook in so bring from home what you want. Another issue was the noise. If you are looking for a quiet resort, this is not it as the property owners can party on their balcony past midnight and the renters cannot do anything about it. Parking garage is extremely tight, if you have a big vehicle, it is hard to find parking (we had a dully). Pool area and beach was very nice but a band plays during the day so if you want to nap or sleep quietly at night, this is not the place to stay, if you want to party, you will love it

great

Reviewed on 2015-06-21 by mike l. of caruthersville, MO United States
Updated on 2015-06-21
Review of stay from 2015-06-01 to 2015-06-05
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
great

Great Vacation!

Reviewed on 2015-04-28 by Monica R. of Locust Grove, GA United States
Updated on 2015-04-28
Review of stay from 2015-04-22 to 2015-04-26
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We loved our condo, we were booked following Spring Break so there were a few things we found wrong within the condo, but we adjusted & enjoyed our vacation! The condo was exactly like the pics & very roomy! The resort was very nice as well, we have stayed here many times & always enjoy all the amenities! This has been by far my favorite room here:)

AS ADVERTISED

Reviewed on 2015-03-16 by David S. of Saint Paul, MN United States
Updated on 2015-03-16
Review of stay from 2015-02-02 to 2015-02-27
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
UNIT WAS AS EXPECTED AND ADVERTISED. IT'S A BEACH CONDO SO SOME SAND EXPECTED. GOOD VIEW OF GULF AND BALCONY SHADED IN LATE AFTERNOON. A PLUS! NO RESERVED PARKING SPACE BUT THE RAMP HAD SOME OPEN SPACES CLOSE BY. RIGHT ON THE BEGINING OF THE STRIP, FOOD CLOSE BY AND A WALMART/GROCERY JUST ACROSS THE STREET. MAINTENECE CAME TO FIX A MINOR PROBLEM RIGHT AWAY.

October Beach Vacation

Reviewed on 2014-10-21 by Carlie M. of Grady, AL United States
Updated on 2014-10-21
Review of stay from 2014-10-17 to 2014-10-19
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The experience as a whole was very nice. Amenities were very nice, although it would have been niçe to know up front that we had to pay to use them. This should be included in the cost of the rental. We paid $50 to go on the beach one time while we were visiting. The floors in the condo did not appear to have been cleaned since the last visit. My infant was filthy from crawling on the floors and they were covered in sand.

Shores of Panama Condo 811

Reviewed on 2014-07-09 by TAMARA H. of KILLEN, AL United States
Updated on 2014-07-09
Review of stay from 2014-06-07 to 2014-06-11
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The only complaints that we had were: It would be nicer if all the condos were directly on the beach. When you sit on the balcony you can't see the beach from the sides only directly in front. DJ plays music from the time you get up until the time you go to bed. Would be nice if you could just hear the sounds of the ocean and beach. Also did not like having to wear an armband all the time. Elevators were unreal slow. Not enough for such a huge place.Everything else was absolutely wonderful. Great place to stay and very reasonably priced especially for summer. Would definitely stay again.
Manager response on 2014-07-09 - Response from Book That Condo
Hi Tamara, Thank you for letting us know about your vacation at Shores of Panama, we greatly appreciate it. On your next visit remember to let us know you're looking for a full beach view, this way we can look at our end units in inventory to give you exactly what you want. Remember to let us know you're a Frequent Guest and we'll also offer you that discount. Warm Regards, Your Book That Condo Team

PERFECT PLACE

Reviewed on 2014-05-16 by Unknown of alexander city, al United States
Updated on 2014-05-18
Review of stay from 2014-05-09 to 2014-05-14
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We have stayed at several units at Shores of Panama and this one was the best. The unit had new tile floors in living area and master. The furniture was comfortable. The sofa is a Lazy Boy sleeper sofa. The kitchen had plenty of dishes and pots. I have a 2 year old and 9 month old and the furniture did not have sharp edges and there were not any breakables. The unit is right beside the door to the parking garage so it was super convenient.
Manager response on 2014-05-18 - Response from Book That Condo
Hi Jennifer, Your kind words are greatly appreciated and we're so happy you loved the condo. When you're ready to return to the beach please let us know and we'll get you a Frequent Guest discount and get you on vacation! Warm Regards, Your Book That Condo Team

Very nice condo.

Reviewed on 2014-06-03 by Wilma S. of Sydney, Ohio United States
Updated on 2014-06-05
Review of stay from 2014-05-28 to 2014-05-31
Overall satisfaction
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We enjoyed our stay and found the condo to be well maintained with easy access to the parking garage. We did find a small pile of clothes behind a closet door....I dont think anyone had ever closed the door????

This is a great vacation destination for family
Manager response on 2014-06-05 - Response from Book That Condo
Hi Wilma, Thank you for taking the time to let us know you enjoyed your stay at Shores of Panama. Thanks also for making us aware that we missed something! We would enjoy the opportunity to have you stay with us again in the future, remember we offer a special discount for those guests that return with us. Warm Regards, Your Book That Condo Team