You are here

Beds/Baths

3 BR
3 BA
8 Guests
Age 18 and under.

Description

Shores of Panama 831

Prepare to be amazed! This magnificent corner unit is located on the 8th floor of the Luxurious Shores of Panama Resort. The richly decorated interior combines beautiful high end furnishings and tropic accents for a sophisticated island decor. This open concept floor plan includes a fully equipped kitchen with every necessity and spacious dining areas. Your private furnished balcony offers a breathtaking view of the Emerald Coast while overlooking the lagoon style pool and courtyard. This magnificent corner unit will comfortably accommodate 8 guests.

This condo offers a reserved parking space conveniently located on the same floor!!

{{FREE ACTIVITIES FOR OUR GUEST!}}
Take advantage of our FREE activity provided to 1 adult per day on all 5 of our partners: Gulf World, Golf, Wonder Works, Island Time Sunset/Dolphin Cruises and Dave and Buster's, valued at $ 126.50 per day!

Condo Features:

• Furnished Private Balcony
• Living Area with Sleeper Sofa, Flat Screen Television and Balcony Access
• Master Bedroom with King Sized Bed and Flat Screen Television
• Master Bathroom with Bathtub / Shower Combination
• 2nd Bedroom with King Sized Bed, Flat Screen Television and Secluded Access to 2nd Bathroom
• 2nd Bathroom with Bathtub / Shower Combination
• 3rd Bedroom with 2 Twin Sized Beds and Flat Screen Television
• 3rd Bathroom with Bathtub / Shower Combination
• Washer and Dryer
• FREE High Speed Internet and Cable

The Shores of Panama Resort holds the distinction of being one of the most popular destinations on Panama City Beach. Every amenity you can dream of is within easy reach at this distinctive resort; from the Tiki Bars to the Shores of Panama Spa, there is something for everyone. This resort features unsurpassed amenities, facilities and an incredible location. Perfectly situated at the corner of South Thomas Drive and Front Beach Road, discover several outstanding restaurants and plenty of family friendly attractions, all within walking distance!

Resort Amenities:

• Private Beach Access
• Gorgeous Lagoon Style Gulf Side Swimming Pool with Fountains
• 2 Tiki Bars
• Large Pool Deck with Recreational Features
• Gulf Side Hot Tub
• Large Heated Indoor Swimming Pool and Hot Tub
• Health Center with Fitness Equipment
• Spa, Sauna, Massage Therapy and Steam Room
• Covered On-Site Parking Deck
• Free High Speed Internet Access

*This resort requires the PRIMARY RENTER to be at least 21 years of age.
*Prices subject to change based on availability and may vary for holidays and special events.

Amenities

Living

  • Central Air
  • Air Conditioning
  • Ceiling Fans
  • Linens
  • Washer & Dryer
  • High Speed Internet
  • Free Wifi

Outdoor

  • Balcony
  • Hot Tub
  • Shared Pool
  • Tennis
  • Beach
  • Outdoor Grill

Geographic

  • On Beach

Availability

Key
#Night Available#Night Unavailable#Arrive Only#Depart Only
August 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
September 2019
SuMoTuWeThFrSa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
October 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
November 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
December 2019
SuMoTuWeThFrSa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
January 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
February 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
March 2020
SuMoTuWeThFrSa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
April 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
May 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
June 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
July 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
August 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
September 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
October 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
November 2020
SuMoTuWeThFrSa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Rates

DatesNightlyWeeklyMonthly
08/25/19 - 08/30/19$175
08/24/19 - 08/30/19$1,222
08/31/19 - 09/02/19$335
09/03/19 - 09/13/19$185$1,292
09/08/19 - 09/20/19$185
09/14/19 - 09/20/19$1,292
09/22/19 - 09/27/19$185
09/21/19 - 09/27/19$1,292
09/29/19 - 10/04/19$205
09/28/19 - 10/04/19$1,432
10/06/19 - 10/11/19$215
10/05/19 - 10/11/19$1,502
10/13/19 - 10/22/19$215
10/12/19 - 10/22/19$1,502
10/23/19 - 10/27/19$225
10/28/19 - 11/03/19$175$1,222
11/03/19 - 11/03/19$175
11/04/19 - 11/22/19$165$1,152
11/10/19 - 11/21/19$165
11/24/19 - 11/29/19$171
11/23/19 - 11/29/19$1,194
12/01/19 - 12/31/19$181
11/30/19 - 12/31/19$1,264$1,560 - $1,562
01/01/20 - 02/29/20$181$1,264$1,590
01/05/20 - 02/27/20$181
03/01/20 - 03/06/20$175
03/08/20 - 03/13/20$305
03/07/20 - 03/13/20$2,132
03/14/20 - 03/20/20$305$2,132
03/22/20 - 03/27/20$325
03/21/20 - 03/27/20$2,272
03/29/20 - 04/03/20$355
03/28/20 - 04/03/20$2,482
04/05/20 - 04/10/20$171
04/04/20 - 04/10/20$1,194
04/12/20 - 04/17/20$185
04/11/20 - 04/17/20$1,292
04/19/20 - 04/24/20$221
04/18/20 - 04/24/20$1,544
04/26/20 - 05/01/20$235
04/25/20 - 05/01/20$1,642
05/03/20 - 05/08/20$195
05/02/20 - 05/08/20$1,362
05/10/20 - 05/15/20$245
05/09/20 - 05/15/20$1,712
05/17/20 - 05/22/20$195
05/16/20 - 05/22/20$1,362
05/24/20 - 05/29/20$371
05/23/20 - 05/29/20$2,594
05/31/20 - 06/05/20$245
05/30/20 - 06/05/20$1,712
06/07/20 - 06/12/20$295
06/06/20 - 06/12/20$2,062
06/14/20 - 06/19/20$325
06/13/20 - 06/19/20$2,272
06/21/20 - 06/26/20$475
06/20/20 - 06/26/20$3,322
06/27/20 - 07/03/20$475$3,322
07/05/20 - 07/10/20$365
07/04/20 - 07/10/20$2,552
07/12/20 - 07/17/20$355
07/11/20 - 07/17/20$2,482
07/19/20 - 07/24/20$375
07/18/20 - 07/24/20$2,622
07/26/20 - 07/31/20$325
07/25/20 - 07/31/20$2,272
08/02/20 - 08/07/20$225
08/01/20 - 08/07/20$1,572
08/09/20 - 08/14/20$225
08/08/20 - 08/14/20$1,572
08/16/20 - 08/21/20$225
08/15/20 - 08/21/20$1,572
08/23/20 - 08/28/20$225
08/22/20 - 08/28/20$1,572

Location

Get Directions

Reviews

good time but........

Reviewed on 2019-08-08 by Unknown of Spring City, TN US
Updated on 2019-08-08
Review of stay from 2019-07-20 to 2019-07-24
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
great time until we checked out and then a manager(?said she was) from B.T.C. called me and accused my family of severly damaging a TV in the condo and proceeded to charge my credit card for the amt of $400.00. Firstly I was shocked to be accused of doing such a thing and then having the audacity to bill my credit card. Needless to say a good time turned to bad quickly. I and my family DID NOT damage the property at Shores of Panama #831 in any way.

Our Relaxing Weekend Getaway

Reviewed on 2018-09-18 by Unknown of Pascagoula , MS United States
Updated on 2018-09-18
Review of stay from 2018-09-13 to 2018-09-16
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Excellent Place. We always enjoy staying here. This is the first time we have stayed in 831. Excellent condo. Plenty of room and extremely comfortable. Perfect views.
Manager response on 2018-09-18 - Response from Book That Condo
Thank you so much for your review, we appreciate you taking the time to share your experience! Make sure you give us a call when you are ready to plan your return to the Gulf!

July vacation 2018

Reviewed on 2018-08-06 by Unknown of Madison, IN United States
Updated on 2018-08-07
Review of stay from 2018-07-14 to 2018-07-21
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
not enough elevators, the parking garage is terrible. It is very tight and you can see the marking on the wall. You need to get to the beach by 0630 to set you umbrella up for front row or by 0730 for 2nd row. It is very crowded, my recommendation is to move down 3-4 blocks either way and your trip will be much better. The room looks like the pictures, outside furniture is 50/50. Some pieces are nice and others need replaced. If they don't fix the washer, then be prepared for a banging noise as if someone is at the door. It has been noted on other reviews and still isn't fixed. The twin beds need reinforced, they seem to be weak. The nice part is your parking permit is on the same floor and you get 2 spots. No big advantage staying next to Pineapple Willies.
Manager response on 2018-08-07 - Response from Book That Condo
Thank you for taking the time to share your candid review from your stay at the Shores of Panama Resort with Book That Condo. We are happy to read that you did enjoy the convenience of having a parking spot located on the same floor as your condo. We appreciate you providing feedback on the washing machine and the patio furniture, we will add this to our list of projects during the fall! Give us a call when you are ready to return to the Gulf, we would love to have the opportunity to turn your experience around.

Great Spring Break

Reviewed on 2018-04-09 by Unknown of Sharpsburg, GA United States
Updated on 2018-04-09
Review of stay from 2018-04-03 to 2018-04-07
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Nice place to stay. We had plenty of room and the resort is beautiful.
Manager response on 2018-04-09 - Response from Book That Condo
Thank you for taking the time to share your review! Please call our office when you plan your return to the Emerald Coast. Thank you again for your business and for sharing your experience. We hope to see you soon!

Amazing Views!

Reviewed on 2017-08-26 by Unknown of Hartselle, AL United States
Updated on 2017-09-05
Review of stay from 2017-08-19 to 2017-08-24
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Our family thoroughly enjoyed our vacation! The condo was gorgeous, views spectacular, the pool was gorgeous, and the location was close to great restaurants and the marina.
Manager response on 2017-09-05 - Response from Book That Condo
Thank you so much for taking the time to share your review with Book That Condo, we are excited to see that you you enjoyed the Pool and other amenities the Shores of Panama has to offer. Make sure you call us when you are ready to make a return trip to the Gulf, we would love to offer you a discount.

will not be back

Reviewed on 2017-07-11 by mary M. of West Monroe, LA United States
Updated on 2017-07-23
Review of stay from 2017-06-18 to 2017-06-25
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
we were very disappointed in rental. For starters we called to ask if we had reserved parking and was told we did not so for 6 days we had to drive for 30+ minutes hunting for a spot and parking on different floors to find 2 reserved spots on the 8th floor the day before we leave. The room is on the opposite side of the parking garage. it is a LONG walk. in the room the ice make didnt work the bathroom light was out and management was notified and never fixed it. we had no pans for oven had to go buy a pan to cook with. there were no dish towels. the room smelled of cigarette smoke. i will say house keeping did a good job of cleaning but that is the only good thing i can say we will not be back. i normally never give such negative reviews but when i say this was bad it was BAD. the condo staff were also very unfriendly.
Manager response on 2017-07-12 - Response from Book That Condo
Thank you for taking the time to share your valuable review. The experiences you have described are not characteristic of the level of service our team members strive to provide, we apologize your stay was unsatisfactory. I understand the disappointment this must have caused. We are committed to offering the in best customer care while providing a well-maintained and comfortable atmosphere for all of our guests. I can promise you that the highest quality standards will be met in the future and your concerns will be investigated thoroughly. Please contact our office if you would be willing to give us a chance to turn your experience around. It would be such a pleasure to welcome you back with a special discount. We appreciate your business and hope to see you again soon!

Jarvis

Reviewed on 2017-07-04 by Unknown of Columbus, Georgia United States
Updated on 2017-07-05
Review of stay from 2017-06-16 to 2017-06-18
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
It was awesome! Definitely exceeded my expectations
Manager response on 2017-07-05 - Response from Book That Condo
Thank you so much for taking the time to review your reservation with Book That Condo. I'm so glad you enjoyed your stay at the Shores of Panama Resort! Please call our office when you plan your return to the Emerald Coast. We would love to offer you a special discount for returning as our guest. Thank you again for your business and for sharing your experience. We hope to see you soon!

Summer trip

Reviewed on 2017-06-03 by Matt C. of Lawrenceburg, TN United States
Updated on 2017-06-07
Review of stay from 2017-05-28 to 2017-06-01
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Overall very good experience. I really liked the key pad locks and how you didn't have to go to front desk to check in, etc. Stayed Memorial Day week which made it a little more crowded but to be expected. When I called customer service they were very helpful and answered my questions. The biggest negative was the wifi didn't work all the time and they elevators are slow.
Manager response on 2017-06-07 - Response from Book That Condo
Thank you so much for taking the time to review your reservation with Book That Condo. I'm so glad you enjoyed your stay at the Shores of Panama Resort! We are so happy you enjoyed the easy check in process. We are sorry to learn about your experience with the WIFI, we understand the inconvenience this must have caused. Please call our office when you plan your return to the Emerald Coast. We would love to offer you a special discount for returning as our guest. Thank you again for your business and for sharing your experience. We hope to see you soon!

Great Stay

Reviewed on 2017-05-15 by Richard D. of Monroe, GA United States
Updated on 2017-05-15
Review of stay from 2017-05-05 to 2017-05-13
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Everything was good and as expected.
Manager response on 2017-05-15 - Response from Book That Condo
Thank you so much for taking the time to review your reservation with Book That Condo. I'm so glad you enjoyed your stay at the Shores of Panama Resort! Please call our office when you plan your return to the Emerald Coast. We would love to offer you a special discount for returning as our guest. Thank you again for your business and for sharing your experience. We hope to see you soon!

Nice Place

Reviewed on 2017-03-26 by Aaron J. of 45440, OH United States
Updated on 2017-04-15
Review of stay from 2017-03-20 to 2017-03-24
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We had plenty of room and the hotel was very nice. I like the parking garage having assigned places. Also the wrap around balcony was nice. (Although one of the pictures in the ad is misleading. The view from the balcony is of the gulf but not if the large central pool area and gulf as the pictures would suggest. Although it was a little chilly most days. The outdoor pool was very nice and the hot tub was was a little dirty button be fair that was were most people were spending their time due to the temperature. The elevators were decent and never had to wait to long. Close to lots of restaurants especially the one downstairs (Big Willy) was very convenient and fast service with decent food.
Manager response on 2017-04-15 - Response from Book That Condo
Thank you so much for taking the time to review your reservation with Book That Condo. I'm so glad you enjoyed your stay at the Shores of Panama Resort! Please call our office when you plan your return to the Emerald Coast. We would love to offer you a special discount for returning as our guest. Thank you again for your business and for sharing your experience. We hope to see you soon!

Awesome winter Vacation

Reviewed on 2017-03-09 by Unknown of Etobicoke, ON Canada
Updated on 2017-04-15
Review of stay from 2017-02-01 to 2017-03-01
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
My husband & I rented 831 Shores of Panama from Dec 1st 2016 till Mar1st 2017. The condo was absolutely perfect for our was very spacious, well equipped & clean.Any issues were promptly taken care of by the staff of Book that Condo .Several family members came to stay during our time there &fell in love with the views from the wraparound balcony. We were conveniently located to grocery shopping & other stores & restaurants. We truly enjoyed our stay & would recommend it to anyone looking for a home away from home !! Thank you Book that Condo
Manager response on 2017-04-15 - Response from Book That Condo
Thank you so much for taking the time to review your reservation with Book That Condo. I'm so glad you enjoyed your stay at the Shores of Panama Resort! Please call our office when you plan your return to the Emerald Coast. We would love to offer you a special discount for returning as our guest. Thank you again for your business and for sharing your experience. We hope to see you soon!

Birthday weekend with friends

Reviewed on 2016-10-12 by Sally W. of Columbus , Georgia United States
Updated on 2016-10-12
Review of stay from 2016-10-07 to 2016-10-10
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We loved our stay in this beautiful, comfortable condo!The only advise I would give is bring your own bed pillows. The pillows were very flat and felt as if they were disposables that were to be thrown away after each stay. But other than that we will most definitely book again!

Wonderful!

Reviewed on 2016-05-25 by Courtney B. of Forston, GA United States
Updated on 2016-05-25
Review of stay from 2016-05-20 to 2016-05-23
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
This was one of the best and most spacious rooms I've ever stayed at in Panama City and I go many times every year. Easy checkin, great pool and beach access. I'll definitely be back!!

2nd Stay for Girls Trip

Reviewed on 2016-05-23 by Annette S. of Taft, TN United States
Updated on 2016-05-23
Review of stay from 2016-05-15 to 2016-05-19
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
This decor is perfect for the beach. Plenty of room for 5 adults. The only down side I have, if its considered one is for another side of towels to be put in each room. Other than that, great stay

Beautiful..Comfortable..great beach view!

Reviewed on 2016-04-18 by Joe S. of Springville, AL United States
Updated on 2016-04-18
Review of stay from 2016-03-28 to 2016-04-01
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Took our grandchildren for a Spring Break break. The property was beautiful with a great corner beach view. The pool at this property is amazing! Everything worked in the unit and it was well kept. My only minor complaint is I wish the kitchen would more utensils. But I would definitely stay in this unit again!

Amazing Vacation

Reviewed on 2016-04-13 by Brian L. of Burnside, KY United States
Updated on 2016-04-13
Review of stay from 2016-04-01 to 2016-04-10
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The condominium was very clean and in perfect repair. The kitchen was fully supplied with pots, pans, cups, plates, utensils, coffee pot, can opener, toaster dish washer, microwave, you name it and it was there. The view was amazing from the corner unit and you had two doors to access the balcony plus a door from the master bedroom. There were full bathrooms in each room. I however did not appreciate having to pay extra per person to access the beach through the pool are and were also lead to believe the beach was private which it was not. U also had concerns over the high presence of questionable people loitering at the entrance to the parking garage. There was also a high police presence that was not noticed at other places on the strip. Overall I would definitely recommend it to a friend.

Superior Condo

Reviewed on 2015-10-13 by Teresa W. of Woodstock, GA United States
Updated on 2015-10-13
Review of stay from 2015-10-07 to 2015-10-11
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Condo is beautiful. View is fantastic. Needs more cooking utensils. Parking is not the best. But overall, its worth the hassle.

Fall Break

Reviewed on 2015-10-12 by Tim G. of Canton, GA United States
Updated on 2015-10-12
Review of stay from 2015-09-18 to 2015-09-26
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
It was very fun and the condo we rented was very clean. no HD so if renting don't plan on watching anything in HD. Parking was horrible and my truck got dented and scratched because I was unable to turn in the parking deck. I rate the condo and atmosphere a 9, but the parking deck situation will leave me vacationing at a different resort. Bummer because I really like this place. Spent over $1k on my truck getting fixed and not much more for my vacation. Not to happy.

Great vacation

Reviewed on 2015-09-10 by Calina G. of Cullman, AL United States
Updated on 2015-09-18
Review of stay from 2015-09-04 to 2015-09-07
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We stayed in unit 831 for our vacation. It was fantastic. Great rooms, clean ,convient to everything. The parking was not good. Bad design on parking deck made it difficult to get in and out.And elevators were always busy but overall we had a memorable vacation.

Family Vacay

Reviewed on 2015-08-20 by Unknown of Sneads, Florida United States
Updated on 2015-08-20
Review of stay from 2015-07-30 to 2015-08-04
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Great location and a very clean! All the comforts of home!!

EXCELLENT CONDO & VIEW!!!

Reviewed on 2015-07-08 by Unknown of Tuscumbia, AL United States
Updated on 2015-07-08
Review of stay from 2015-06-28 to 2015-07-03
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We had a wonderful experience and stay at Shores of Panama. This room was very nicely decorated and had an awesome view!

Beach stay

Reviewed on 2015-06-26 by Unknown of Providence Village, TX United States
Updated on 2015-06-26
Review of stay from 2015-06-20 to 2015-06-24
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The condo facility was dirty and the elevators were horribly to few and slow for such a large facility.

Best vacation ever!

Reviewed on 2014-10-20 by Vicki G. of Maryville, TN United States
Updated on 2014-10-20
Review of stay from 2014-10-13 to 2014-10-18
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The condo was perfect. Spacious and a great view of the beach. The bedrooms and bathrooms were beautiful. Everything was great. Pinapple Willy's was right next door. We had the best vacation we could ever have. Thank you!

PCB Vacation 2014

Reviewed on 2014-06-10 by Anna S. of Ranger, Georgia United States
Updated on 2014-06-14
Review of stay from 2014-05-31 to 2014-06-07
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Our family and friends had a great time at the Shores of Panama! Some minor issues with the unit. Clogged toilet and a slow tub drain and loose toilet seat in the master bathroom. Call the office, and they sent a maintenance tech out promptly.The unit is exactly what you see in the pictures. Overall a good experience. Considering returning in 2015!!!!
Manager response on 2014-06-14 - Response from Book That Condo
Hi Anna, We appreciate your taking the time to let us know about your vacation with BTC and Shores of Panama. We're glad we were able to take care of your issues promptly and to your satisfaction. When it's time to return please remember to let us know you're a Frequent Guest so we can get you that discount. Warm Regards, Your Book That Condo Team

shores of panama 2014

Reviewed on 2014-05-31 by Rita G. of Gainesville, Georgia United States
Updated on 2014-06-01
Review of stay from 2014-05-23 to 2014-05-28
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We had a wonderful vacation, room was excellent. I hurt my leg on the stairs when the fire alarm went off at 12:30pm. I will not stay on the 8th floor again. I have asthma and have never had a problem however, going up the stairs I bad attack on the 6th floor, not your fault at all. I will definitely call you again. I was impressed with your pre and post planning. GOOD WORK
Manager response on 2014-06-01 - Response from Book That Condo
Hi Rita, We're happy you enjoyed your stay with us, so sorry for the health issues though. We would love to have the opportunity to stay with us again, we have many condos on lower floors that will meet your needs. Thank you again for letting us know you enjoyed your stay! Warm Regards, Your Book That Condo Team

The unit was perfect.

Reviewed on 2014-05-13 by Richard G. of Madison, Alabama United States
Updated on 2014-05-13
Review of stay from 2014-05-08 to 2014-05-11
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Poor interaction between BtC and Shores of Panama. A unit advertised for $199/night in reality cost us $365/night! That's HORRIBLY DECEIVING! Basically Shores of Panama Mgmt was rude. Book that Condo was very accommodating. We will not rent this way again! I've NEVER seen anyone to protective about issuing a roll of toilet paper. You would think we had asked for $$$. There was a partial roll in one bathroom with no extra. Come'on!
Manager response on 2014-05-13 - Response from Book That Condo
Hi Rick, We appreciate you're taking the time to let us know about your experience. We apologize if the resort was not responsive to your needs and treated you poorly. As to the rates, all condos come with the additional fees no matter who you rent from. Unlike hotel rooms there are cleaning fees, reservation fees and Florida taxes are 12.5% so that does add to your cost. All of our advertising is clearly stated so that there are never any hidden surprises. Thank you for letting us know, warm regards, Your Book That Condo Team

wonderful!!

Reviewed on 2014-03-29 by Unknown of Panama City, Fl United States
Updated on 2014-03-29
Review of stay from 2014-02-21 to 2014-02-23
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
it rained the week-end we were their. however, we had good quality family time by playing board games, eating, lookinG AT THE BEAUTIFUL WATER AND WATCHING THE DOLPHINS
Manager response on 2014-03-29 - Response from Book That Condo
Hi Phyllis, We're so glad you and your family had a wonderful time at Shores of Panama! Thank you for taking the time to let us know your vacation was a success. We would look forward to assisting you with your next vacation, remember when you call to tell us your a Frequent Return Guest and we will get you that discount. Thanks again, warm regards, your Book That Condo team.

Perfect

Reviewed on 2014-01-08 by Patrick L. of Sellersburg, IN United States
Updated on 2014-01-08
Review of stay from 2013-12-31 to 2014-01-01
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Great location, amazing condo and amenities, and no problems with anything

Happy Times

Reviewed on 2013-11-13 by Ellen M. of Cookeville, Tennessee United States
Updated on 2013-11-14
Review of stay from 2013-10-15 to 2013-10-19
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
A great place to vacation with your family or friends. Kids loved the pool and the older ones stayed at the ocean. It was a great vacation. We hope to come back again soon!!!!!

Long walk

Reviewed on 2013-09-07 by Unknown of Moultrie, GA United States
Updated on 2013-09-07
Review of stay from 2013-08-30 to 2013-09-02
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The unit itself was lovely however it was a VERY long walk to the parking garage. The only negative thing to say in the unit was that the furniture was dusty (TV stand). Otherwise, we enjoyed our stay. Loved the pool. Beds comfortable.

Great Condo

Reviewed on 2013-08-26 by Unknown of LONDON, KY United States
Updated on 2013-08-26
Review of stay from 2013-08-17 to 2013-08-24
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
This was our second stay at Shores, first stay in this condo. Property is great. Convenient to everything & has great pool. Condo was very spacious for 4 adults & two toddlers. Great view. Would not let us check in until after 4; then we were given wrong code. After initial checkin our stay was great.

Wonderful summer getaway!

Reviewed on 2013-07-15 by Lynn W. of Locust Grove, Ga United States
Updated on 2013-07-15
Review of stay from 2013-07-06 to 2013-07-13
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The condo was beautiful and the pool was amazing! Had a great time and would definitely return!

Panama Beach June 2013

Reviewed on 2013-06-19 by Joe N. of West Chester, OH United States
Updated on 2013-06-19
Review of stay from 2013-05-18 to 2013-05-25
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Unit 831 was very nice. Loved the balcony that wrapped around 2 sides of the unit. Views were great. Book that Condo was great to work with.

Great place...terrible BTC property mgmt

Reviewed on 2013-06-08 by Unknown of Mobile, AL United States
Updated on 2013-06-14
Review of stay from 2013-04-24 to 2013-04-27
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Booking the reservation was easy...finalizing the reservation, getting clear check-in instructions, lack of communication by reservation staff, and the check-in were the worst experience I have ever had in staying in a condo at the beach. The condo front desk was very helpful and made up for the poor BTC staff. The check-in time is the latest I've experienced, and the check-out time is the earliest??? Once we got through these hassles, the property was great (other than some things that were messed up/broken from the previous guests), the BTC maintenance staff was very professional and helpful, and the stay was great. BTC needs to improve the reservation staff before I would consider using them again.
Manager response on 2013-06-11 - Response from Book That Condo
Guest experienced issue with not getting code in a timely manner. Per system, guest was called with code, but guest didn't have voicemail setup. Followed up with guest regarding experience to offer a discount toward her stay and apologize for the inconvenience she experienced. Advise guest we would use this review as a training tool to improve our arrival procedures. Guest is pleased with the follow up call to her review and indicates she feels better that someone responds to her concerns.

Awesome condo!

Reviewed on 2013-06-07 by Unknown of Pegram, Tenn United States
Updated on 2013-06-07
Review of stay from 2013-05-30 to 2013-06-05
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Very clean and great location!

Awesome Weekend!

Reviewed on 2013-05-28 by Robert W. of Wetumpka, AL United States
Updated on 2013-05-28
Review of stay from 2013-05-10 to 2013-05-12
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Great condo, great location, fair price!

Girls Trip

Reviewed on 2013-05-28 by Annette S. of Taft, TN United States
Updated on 2013-05-28
Review of stay from 2013-05-06 to 2013-05-10
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
My friends and I really liked the decor of this condo. We had a very nice stay... Although a maintanence guy came to fix one of the cabinet doors, it still didn't hang properly but it was not a hendrence to us.

Thanksgiving Vacay

Reviewed on 2012-11-29 by Tracy W. of Panama City Beach, FL United States
Updated on 2012-11-29
Review of stay from 2012-11-21 to 2012-11-26
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Awesome! The folks at Book That Condo were great and I will refer ALL my friends to them when booking from in or out of town.

very nice place

Reviewed on 2012-10-08 by Ashley W. of Paducah, Kentucky United States
Updated on 2012-10-08
Review of stay from 2012-10-01 to 2012-10-06
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Location is beautiful. Highly recommend. Plan on staying in this condo again.

Perfect for teenagers.

Reviewed on 2012-07-31 by Laura J. of Big Canoe, GA United States
Updated on 2012-07-31
Review of stay from 2012-07-22 to 2012-07-29
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We had two 13 yr olds and two 14 yr olds. The kids were on a every two hour check in by phone and 5:30pm in the condo in person. There was plenty at the resort to keep them happy and busy while we relaxed. Great condo, location and rental experience.