You are here

Beds/Baths

1 BR
2 BA
6 Guests
Age 18 and under.

Description

This sensational 1 bedroom, 2 bathroom condo is located on the 15th floor of the famous Splash Resort. The interior has been beautifully decorated in a stylish tropical theme of vibrant colors, high end furnishings and lush plant life accents. The living area features sparkling floor to ceiling windows with breathtaking views and direct access to the private balcony. You will find at home convenience in the fully equipped kitchen with updated appliances, dishes and utensils to easily prepare meals and a dishwasher to help clean up. This condo will comfortably accommodate as many as 6 guests. This condo offers FREE BEACH CHAIRS from March to October.

{{FREE ACTIVITIES FOR OUR GUEST!}}
Take advantage of our FREE activity provided to 1 adult per day on all 4 of our partners: Gulf World, Wonder Works, Island Time Sunset/Dolphin Cruises
and Beachfront Adventures, valued at $ 126.50 per day!

Condo Features

FREE BEACH CHAIRS!

• Furnished Private Balcony
• Living area with Sleeper sofa, large flat screen television, DVD player and balcony access
• Master suite with King sized bed, flat screen television, DVD player
• Bunk Area with Twin Sized Bunk Beds**
• Private Master Bathroom with Bathtub / Shower Combination
• Shared 2nd Bathroom features bathtub /shower combination
• Washer and dryer
• High speed internet and Cable
**Weight Limit 120 Pounds

Splash Resort Condominiums are located in the heart of Panama City Beach on Front Beach Rd. The resort is conveniently located just minutes from World Marine Park, Shipwreck Island Water Park other area attractions. Splash features a sky walk entrance and 2 towers with 21 stories of Gulf Front Luxury. Boasting their very own one of a kind interactive water park and lazy river, Splash Resort offers an incredible list of amenities that you won’t find anywhere else!

Resort Amenities

• Beach Access
• 2 Gulf Side Heated Swimming Pools
• Large Pool Deck and Recreational Features
• 2 Gulf Side Hot Tubs
• Interactive Family Water Park with Lazy River
• Toddler Splash Pool
• Fitness Center
• Beachfront Arcade
• Poolside BBQ Grills
• Picnic Area
• Dine-In Movie Theater
• On-Site Alvin's Island Beach Store
• Covered Parking

*This resort requires the PRIMARY RENTER to be at least 25 years of age.
*All amenities and activities are subject to seasonal operation and may require additional fees.
*Prices subject to change based on availability and may vary for holidays and special events.

Amenities

Living

  • Central Air
  • Air Conditioning
  • Ceiling Fans
  • Linens
  • Washer & Dryer
  • High Speed Internet

Outdoor

  • Balcony
  • Hot Tub
  • Shared Pool
  • Beach

Geographic

  • On Beach

Availability

Key
#Night Available#Night Unavailable#Arrive Only#Depart Only
December 2017
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
January 2018
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
February 2018
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
 
March 2018
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
April 2018
SuMoTuWeThFrSa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
May 2018
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
June 2018
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
July 2018
SuMoTuWeThFrSa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
August 2018
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
September 2018
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
October 2018
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
November 2018
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
December 2018
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
January 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
February 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
 
March 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Rates

DatesNightlyWeeklyMonthly
12/10/17 - 12/15/17$96
11/25/17 - 12/15/17$669
12/17/17 - 12/31/17$105
12/16/17 - 12/31/17$732
01/01/18 - 02/28/18$105$732$1,250 - $1,448
01/07/18 - 02/28/18$105
03/01/18 - 03/31/18$265$1,852
04/01/18 - 05/04/18$185$1,292
05/05/18 - 05/24/18$151$1,054
05/27/18 - 06/01/18$265
05/25/18 - 06/15/18$1,852
06/16/18 - 06/28/18$1,782
06/29/18 - 07/06/18$1,698
07/07/18 - 08/03/18$1,852
08/04/18 - 08/18/18$1,292
08/19/18 - 08/30/18$145$1,012
08/31/18 - 09/04/18$265
09/05/18 - 09/22/18$135$942
09/09/18 - 09/20/18$135
09/23/18 - 10/26/18$133$928$3,810
10/27/18 - 11/04/18$135$942
11/05/18 - 11/17/18$96$669
11/11/18 - 11/15/18$96
11/18/18 - 11/26/18$123$858
11/27/18 - 12/15/18$96$669
12/02/18 - 12/13/18$96

Location

Get Directions

Reviews

Splashy Beachy Place

Reviewed on 2017-09-06 by Amanda M. of , United States
Updated on 2017-10-03
Review of stay from 2017-09-02 to 2017-09-04
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Renting condo was very easy and no hassles!
Manager response on 2017-09-08 - Response from Book That Condo
Thank you for taking the time to review your stay!

AWESOME PLACE!!!

Reviewed on 2017-08-01 by Unknown of Phoenix city, alabama United States
Updated on 2017-08-03
Review of stay from 2017-07-28 to 2017-07-30
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
This place was great! The room itself was very clean and nicely decorated. I would definitely recommend this property to everyone.
Manager response on 2017-08-03 - Response from Book That Condo
Thank you so much for taking the time to write a review from your stay with Book That Condo! I will share your wonderful feedback with our team and know it will put a smile on their faces. Please give our office a call when you are ready to plan your next visit! We would love to offer you a special discount for returning as our guest.

Resort and room as described but we did encounter some issues

Reviewed on 2017-07-01 by Dara P. of Pell City, AL United States
Updated on 2017-07-05
Review of stay from 2017-06-25 to 2017-06-29
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The resort and room were as described. It was perfect for the littles. There was plenty to keep them entertained. The kitchen lacked a few pots and pans that could have been useful while cooking breakfast. Luckily, I brought disposable plates, cups and forks as the dishwasher did not work. The real issue came from the master bathroom. Spuratucally there would be the most awful sewage smell that absolutely filled up the place and you could hardly walk in the master bedroom, especially the bathroom. The day we were leaving, the smell woke us from our sleep at 5:00 a.m. and had to leave right away because the smell was so terrible. It literally made us sick. Would we stay here again? Most
likely if we knew the plumbing issue was corrected. You could open the door and the smell of sewage would knock you down. The master bed was pretty uncomfortable. To me, that is supposed to made the best experience being away from your own bed. It was a struggle to sleep in this bed several nights. It is an extremely cheap mattress. Room for improvement. Why didn't we report issues during our stay? We didn't want our vacation interrupted and have to have someone in the condo the entire stay.
Manager response on 2017-07-05 - Response from Book That Condo
Thank you for taking the time to share your valuable review. The experiences you have described are not characteristic of the level of service our team members strive to provide, we apologize your stay was unsatisfactory. I understand the disappointment this must have caused. We are committed to offering the in best customer care while providing a well-maintained and comfortable atmosphere for all of our guests. I can promise you that the highest quality standards will be met in the future and your concerns will be investigated thoroughly. Please contact our office if you would be willing to give us a chance to turn your experience around. It would be such a pleasure to welcome you back with a special discount. We appreciate your business and hope to see you again soon!

Great Vacation!!!

Reviewed on 2017-06-09 by Albert T. of Goodwater, AL United States
Updated on 2017-06-09
Review of stay from 2017-06-02 to 2017-06-07
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We had an awesome vacation. The location was great, very clean room, the staff was great other than one maintenance man was rude when we first got there and every time we seen him. We never even ask him for anything, he just always had something smart to say. No name tags on staff?? The master bathroom did get a sewage odor while taking showers. Other than those two things it was a awesome trip from start to finish.
Manager response on 2017-06-09 - Response from Book That Condo
Thank you so much for taking the time to review your reservation with Book That Condo. I'm so glad you enjoyed your stay! I am disappointed to hear that someone was rude to you at the property. Feel free to call the Book That Condo team is something like this happens during a future stay so we can address the problem at the time. Please call our office when you plan your return to the Emerald Coast. We would love to offer you a special discount for returning as our guest. Thank you again for your business and for sharing your experience. We hope to see you soon!

PC BOUND 2017

Reviewed on 2017-05-22 by Christine S. of , United States
Updated on 2017-05-22
Review of stay from 2017-05-15 to 2017-05-20
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
IT WAS AWESOME!!!!
Manager response on 2017-05-22 - Response from Book That Condo
Thank you so much for taking the time to review your reservation with Book That Condo. I'm so glad you enjoyed your stay at the Splash Resort! Please call our office when you plan your return to the Emerald Coast. We would love to offer you a special discount for returning as our guest. Thank you again for your business and for sharing your experience. We hope to see you soon!

Room 1503 E

Reviewed on 2016-10-04 by Tanya A. of Adairsbiole, GA United States
Updated on 2016-10-04
Review of stay from 2016-09-15 to 2016-09-18
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We stayed in 1503 E this past Sept 15th weekend. We had two small boys (ages 3 and 4), myself and husband. The room was perfect size for us, everything was clean and we thoroughly enjoyed our visit. We will definitely be coming back to Splash next year. We loved that it was free to use the charcoal grills at the pool, we grilled out for lunch each day while the boys would be swimming in the pool. The prices at the tiki bar for food and drinks were a little high so we just brought our own food and drinks each day. I'd highly recommend staying at splash

A great beach getaway

Reviewed on 2016-09-02 by Unknown of Trussville, AL United States
Updated on 2016-09-02
Review of stay from 2016-08-13 to 2016-08-17
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
It's was right next to the elevator however we never heard a noise from our room which made it very convenient when getting our luggage in and out. Great view and nice decor. Great place to stay.

An Overall Good Vacation

Reviewed on 2016-08-24 by Jennifer S. of Tallahassee, FL United States
Updated on 2016-08-29
Review of stay from 2016-08-19 to 2016-08-22
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The condo was beautiful and well maintained. The beds were terribly uncomfortable, unfortunately. The only issues we had during our stay were with the Splash Resort guest services staff. The lady was not concerned when we would come to her with an issue and we basically just had to deal with it. There is no phone at the desk so we had to walk there with each of our issues (we were staying on the 15th floor). It was very inconvenient. The Splash area was under construction for a day, which was a bummer when you only have 2 days to play, but it eventually was opened again. Overall we had a good vacation and will probably come back again.

Breathtakingly Amazing!!!

Reviewed on 2016-07-17 by tiffany k. of MOULTON, AL Unknown
Updated on 2016-07-17
Review of stay from 2016-07-11 to 2016-07-15
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
I have never loved a trip so much! Everything about our stay was the best! I read lots of reviews and one of the most written reviews was the elevator wait and we didn't have any issues with the elevators!! Best trip ever! The owner was amazing to talk with and she answered all the questions I had!!! We will be back!

Beautiful location and condo

Reviewed on 2015-09-29 by Amy H. of CANTON, Georgia United States
Updated on 2015-09-29
Review of stay from 2015-09-24 to 2015-09-27
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
First, let me say the condo was beautiful and clean and the location was fantastic. It is on the 15th floor so high above the noise and it looks just like the pictures. My children had the best time in the pools and on the beach. My only complaint was the kitchen. If you like to cook or even just cook a decent meal you are out of luck! There are exactly 3 bowls in the entire kitchen. You must do dishes 2x a day to serve cereal and then if use them in the afternoon. There are no pitchers to make drinks, there is 2 pots and 2 pans. A little disappointing as I would have brought more items from home to use. We ended up eating out a lot more because it was too difficult to cook.

Very nice room...kid friendly

Reviewed on 2015-09-06 by Unknown of Boaz, AL United States
Updated on 2015-09-06
Review of stay from 2015-09-01 to 2015-09-04
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Our family stayed at Splash for the first time this year. Splash is wonderful. Very clean and kid friendly. My 4 year olds loved the water park area and the lazy river. Our room 1503-E was great. It had plenty of room for 5 people, clean, full kitchen, and even had a washer and dryer. I would highly recommend Splash to any family with young children.

Great Get-a-way

Reviewed on 2015-09-02 by Tammie P. of Leesburg, GA United States
Updated on 2015-09-02
Review of stay from 2015-08-27 to 2015-08-30
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The room was clean and in neat order. Upon arriving we had to wait to check in for the room to be cleaned. We rented a 1 bedroom condo and the bedroom was really small. The bed needs to be fixed due to the noise that it made when sleeping. The missing parts for it were laying under the bed. With that said, I really like the condo and I would recommend staying there. It had very thing we needed for a great get-a-way.

Perfect Vacation

Reviewed on 2015-08-16 by Unknown of Senoia, GA United States
Updated on 2015-08-16
Review of stay from 2015-07-07 to 2015-07-12
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We booked this unit through Book That Condo. In doing our research, we were hesitant at first based on some the reviews that we saw regarding Book That Condo, as well as Splash Resort. Our experience with Book That Condo and with Splash was wonderful. Book That Condo was great to work with, very accommodating, and did a great job of checking in with us during the stay. The condo was as advertised, very clean, nicely decorated and provided for a great vacation for our family. The resort was well maintained and the staff on-site were very friendly. A family-oriented resort that caters to kids. Elevators can be slow at times but you will learn how to navigate this after you arrive. This did not make or break our stay. Keep in mind as you read the reviews, most will only post their negative experiences and overlook the good. Loved Splash and will use Book That Condo again in the near future.

Great vacation spot!

Reviewed on 2015-07-05 by Unknown of Decatur, AL United States
Updated on 2015-07-05
Review of stay from 2015-06-13 to 2015-06-19
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
My family and I absolutely loved this rental! The on site lazy river and splash pad were a favorite for the kids! The balcony had an amazing view, perfect place to watch the sunrise before spending the day on the beach! We can't wait to go back! :-)

Cristy From Louisiana

Reviewed on 2015-06-03 by Unknown of Livonia, LA United States
Updated on 2015-06-03
Review of stay from 2015-05-28 to 2015-06-01
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We really enjoyed our stay the rooms were very nice and there is so much there for the kids to do

Splash Resort - won't go back

Reviewed on 2015-05-20 by Unknown of Richmond, KY United States
Updated on 2015-05-25
Review of stay from 2015-03-27 to 2015-04-03
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We do not plan to stay at the Splash resort again. The location was wonderful. Our first night upon arrival the fridge wasn’t working and we didn’t find this out until after we went to the grocery store. We also had medication that had to be kept cold. We deck door was so hard to open we couldn’t enjoy the balcony from the outside. This is very minor but they had shag rugs in the bathroom so we were picking up little red strings all week long. The Splash water park area was closed 2 days while we were there for service (Slide area). We overall had a good time, but these things made our stay less enjoyable. We would not recommend this stay for a friend or relative.
Manager response on 2015-05-25 - Response from Book That Condo
Dear Mr. Spencer, I reviewed your reservation carefully and you called in the fridge at 6:36 pm and we responded at 8:51 am. You turned the fridge up to 9 which caused the lines to freeze. Our technician defrosted the lines and the fridge worked fine thereafter, no maintenance was needed then or as of this date, May 26th. This is a common mistake that guests make upon arrival thinking that by turning it up all the way everything will get cold quicker and that is not the case. The balcony doors on all condos here are rated for hurricanes so they are very heavy. This is also a safety precaution so that small children cannot easily open doors to the balconies. We are sorry that the water park was closed for two days of your stay unfortunately this is something that is beyond our control. Perhaps you will choose to visit Panama City Beach again in the future, we would look forward to the opportunity to have you stay with us again, perhaps at another resort. Thank you for taking the time to let us know about your stay, it is greatly appreciated. Your Book That Condo Team

nice hotel, bad rental company

Reviewed on 2015-04-06 by Unknown of Statesboro, GA United States
Updated on 2015-04-06
Review of stay from 2015-03-17 to 2015-03-21
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
I thought BookthatCondo was nice at first until I talked to a worker named Vicki. Everything else at bookthatcondo was fine and organized but she was really rude. I do not understand why BookThatCondo still has her as an employee when she basically pushes customers away by her rudeness and attitude. Everyone at Splash Resort which was the condo place I booked was really friendly and nice.